İş

10. Bursa Textile Show Fuarı 70’e yakın ülkeden alıcıları firmalarla buluşturdu

Türkiye tekstil sektörünün en önemli buluşmalarından biri olan ve yılda iki kez düzenlenen 10. Bursa Textile Show Fuarı sona erdi.

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası’ndan (BTSO) yapılan açıklamaya göre, BTSO öncülüğünde 5-7 Eylül tarihlerinde 180’e yakın firmanın katılımıyla yerli ve yabancı iş profesyonellerini Bursa’da bir araya getiren organizasyon, birçok yeniliğe ev sahipliği yaptı. trend alanları ve ilham verici seminerlerle.

İlgili Makaleler

70’e yakın ülkeden ziyaretçinin katıldığı, 2023-2024 sonbahar-kış giyim kumaş koleksiyonlarının yerli ve yabancı iş profesyonellerinin beğenisine sunulduğu fuar, Bursa Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezi’nde 4 salonda, toplam 10 metrekarelik alanda gerçekleştirildi. bin metrekare.

Sektörün marka buluşmasında yurt dışından nitelikli alıcılar, Bursalı firmalarla işbirliği masasında bir araya geldi. BTSO ve Uludağ Dokuma İhracatçıları Birliği (UTIB) iştiraki olan KFA Fuarcılık çalışmaları kapsamında Avrupa, Afrika ve Ortadoğu ülkeleri başta olmak üzere dünyanın farklı coğrafyalarından gelen yabancı alıcılar firmalarla değerli iş görüşmeleri gerçekleştirdi. fuarda stant açtı.

Fuarda ayrıca Ticaret Bakanlığı’nın UR-GE projeleri kapsamında B2B organizasyonu da düzenlendi. Türk dokumacıları dünyanın dört bir yanından alıcılarla buluşturan fuarda “sektörün kalbi” 3 gün boyunca Bursa Textile Show’da attı. Fuarı 7 binin üzerinde yerli ve yabancı iş profesyoneli ziyaret etti.

Organizasyonda verilen ilham verici seminerler de büyük ilgi gördü. Fuar boyunca moda sektöründe değerli deneyimlere sahip olan WGSN Mindset Yöneticisi Kim Mannino, WGSN sonbahar-kış 2024-2025 kumaş trendleri, İLİŞKİN yapay zeka geliştiricisi Söylentım Afacan, moda ve dokuma sektöründe dijital dönüşüm, Lenzing Türkiye İş Geliştirme Departmanı Müdür İlkşen Dedeoğlu Demiray, dokumada sürdürülebilirlik analizi Türk Patent Sektörü’nden gayrimenkul uzman yardımcısı Muhammet Tunça, önerileriyle tasarım tescil süreçlerine ilişkin seminer verdi.

Açıklamada görüşlerine yer verilen BTSO Yönetim Kurulu Başkan Vekili İsmail Kuş, dokuma sektöründe büyük tecrübeye sahip olan Bursa’nın ihracat pazarlarındaki güçlü performansını sürdürdüğünü vurguladı.

BTSO olarak tekstil sektöründe daha fazla markanın küresel ligde yer alması gerektiğini, bunun da sektördeki ihracatçı sayısının artmasıyla mümkün olabileceğini belirten Kuş, “Bursa Textile Show Fuarımızın amacı; Departman temsilcilerimizin dünyaya açılmasını sağlamak. KFA Fuarcılık firmamızın organizasyon tecrübesiyle fuarımızın çıtasını yükseltmeye devam ediyor. Fuarlar firmalarımıza kendilerini daha fazla hissettiriyor “Bunu dünyaya göstermek açısından değerli. Bu fuarla dünyanın farklı coğrafyalarından alıcıları Bursa’da ağırladık. Fuarda yapılan iş görüşmelerinin önümüzdeki dönemde ihracata daha fazla yansıyacağına inanıyorum.” dedi.

“Dünya modasını koruyan büyük markaların tüm alıcılarının geldiği bir organizasyon.”

Belçika’dan departman temsilcisi Maes Lena da ilk kez katıldığı fuarın şirketi adına oldukça verimli geçtiğini belirtti.

Bursa’daki firmalarla yeni işbirlikleri yapacağına inandığını belirten Lena, gelecek yıl da fuara gelmek istediğini belirtti.

Rusya’dan gelen Nadezhda Dronova, Bursa Textile Show Fuarı sayesinde Türkiye’den birçok firmayla iş birliği yaptığını ve yeni firmalarla tanıştığını belirtti.

Fuarda güzel bir atmosferin yaşandığına işaret eden Dronova, “Fuarın enerjisi çok yüksek. Kapsamlı bir organizasyon düzenlendi.” değerlendirmesini yaptı.

Kahire Ticaret Odası Hazır Giyim ve Ev Tekstili Komitesi Başkanı Mohammed Elsalam, Bursa Textile Show Fuarı’na birçok kez katıldığını belirterek, “Bursa’da tekstilde dünya çapında markalar var. Bursa Textile Show Fuarı dünya çapında bir organizasyon. . Burada olmaktan mutluyum.” açıklamayı yaptı.

Fuarda çalışmalarını sergileyen firma temsilcilerinden Murat Salkım, fuarların firmanın dünyaya açılma fırsatı olduğuna dikkat çekerek, bu organizasyonun kalitesinin her geçen yıl arttığına dikkat çekti.

Cemil Tunca, oldukça yoğun geçen fuarda özellikle Avrupa ülkeleri ve Rusya’dan gelen alıcılarla verimli iş görüşmeleri gerçekleştirdiklerini bildirdi.

Sait Yılmaz, Bursa Textile Show Fuarı’na her yıl stantla katıldıklarını belirterek, “Bu fuar, imalatçı firmaların bulunmasından dolayı sektör için çok faydalı. Trend alanları, seminerler, büyüklükler çok iyi. salonların sayısı ve fuarın 3 gün sürmesi Bursa Textile Show gerçek trendi ve dünyayı gösteriyor “Modasını sürdüren büyük markaların tüm alıcılarının geldiği bir organizasyon. Bu açıdan Bursa dünya trendlerinin belirlenmesinde önemli bir rol oynuyor.” görüşünü dile getirdi.

Engin Sarıkaya da fuarın, Bursa dokuma sektörünün dünyaya açılması yönünde önemli bir misyon üstlendiğini belirterek, “Bu fuar sayesinde bugüne kadar birçok firma ilk ihracatını gerçekleştirdi. Birçok firma bu fuarla dış ticaret operasyonlarını güçlendirdi.” adil.” açıklamayı yaptı.

Tekstil sektörünün buluşması olan 11. Bursa Textile Show Fuarı, 13-15 Şubat 2024 tarihlerinde Bursa Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek.

haber-tuzluca.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Vip elit istanbul escort bayan numaraları
Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort